EVONET Forum Index EVONET
Mitsubishi EVO foorum, kuid teretulnud ka teised nelivedused.
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

evo9 ostu plaanid
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    EVONET Forum Index -> Vaba teema
View previous topic :: View next topic  
Author Message
evo9



Joined: 06 Apr 2010
Posts: 6

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 1:03 pm    Post subject: evo9 ostu plaanid Reply with quote

Tere!

Lugesin ka eelmise sarnase teema läbi aga kuna see juba liiga pikk ja teema mujal siis otsustasin teha uue.

Mõte on siis soetada endale igapäevaseks sõidukiks evo9 hinnaklassis ca. 300tuh. Soov oleks leida üks korralik / vähe sõitnud masin, mis ei ole olnud pidevas võistlustules. Olen omanud erinevaid nelivedu turbokaid aga kuna Mitsuga kogemusi ei ole siis sooviksin enne omanikelt natuke siseinfot.

1. Mida evole spetsiifilist peaks arvestama auto ostmisel/omamisel? (kulu)
2. Mis on tüüpvead, kui on?
3. Kui autot sihtotstarbeliselt kasutada (nädala sees linnavahel ja nädalavahetusel rajal) siis mis juppe üldiselt vahetama peab ja mis läbisõidu juures?
4. Millised on praegu turul parimad pakkumised just auto parimat seisukorda arvestades? (kui teate ehk mõne ajalugu)

Ette tänades!
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 1:18 pm    Post subject: Re: evo9 ostu plaanid Reply with quote

Tere tulemust foorumisse!

Alustuseks ütlen kohe ära, et leida vähe sõitnud, korralik, mitte võistelnud masin, mis maksaks 300k krooni on üsna võimatu.

Tavaliselt ( ei ütle, et nüüd kõik küll ) on sellised autod üsna remondirikka ajalooga või siis on seal hetkel midagi viga või kohe tekkimas. Kuigi hinnad on viimasel ajal langenud üsna palju.

1. Kulude poolest spetsiifiline on see, et kõik detailid on üldiselt kallid. Mis liigub, see kulub.
2. Tüüpvigasid väga pole, välja arvatud õhuke plekk ja vilets värv vist. Samas kui osta kasutatud masin, siis saab seal midagi ikka remontida , kui eelmine omanik pole seda hästi hoidnud.
3. Vedrustuse pukse saad kindlasti vahetama hakata, kui need enne tehtud pole. Ja noh muud detailid nagu sidur, käigukasti sisud jne. Sest sihtotstarbeline kasutamine tähendab suuremaid koormuseid ja suuremad rikkeohtusid. Kindlasti tasuks hooldust teha tihedamalt, nt. 5000km tagant.
4. Parimaid pakkumisi ei hakka välja tooma, sest praegu pakutavate hinnad on 100k jagu erinevad.

Lisaks veel, kui tahad ka kruusa sõita, siis enamustel praegu müügis olevatel pole väikeseid pidureid, siis need tuleks juurde soetada, sest esimeste Brembode peale sa 15" rattaid ei pressi.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jann77



Joined: 29 Apr 2008
Posts: 308

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 3:51 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.auto24.ee/used/696872
See auto peaks suht ok korras olema.Müüja Armo ka foorumis liige.Saada talle PM. Very Happy Loodame et leiad endale meeldiva sõiduki ja varsti kirjutad meile,kuidas evo on teistsugune(parem) ,võrreldes teiste neljajalgsete turbokatega... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
evovii



Joined: 03 Dec 2007
Posts: 79
Location: Tln

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 7:54 am    Post subject: Reply with quote

Mina isiklikult küll ei põe väga sihipäraselt kasutatud IX ostes - saad auto, mida on korralikult hooldatud ning mida on juba kõikide vajalike vidinatega (kui plaanid ka ise sihipäraselt kasutama hakata) täiustatud.
Loomulikult soovitan kaarega mööda käia raskema avarii läbiteinud sõidukitest.
Janni poolt soovitatud auto on "maasikas" küll - soovitan seda autot minagi.
_________________
www.hondahooldus.ee - rehvivahetus Kadaka tee 5
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
evo9



Joined: 06 Apr 2010
Posts: 6

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 9:33 am    Post subject: Reply with quote

Tänan info eest!

Muu on arusaadav aga miks kastis peab midagi vahetama? Ei pea orig võmsusele juba vastu?

Kas peaksin siis nendesse praegu müügis olevatesse 275 / 300 / 319 tuh autodesse väga skeptiliselt suhtuma? Info auto24-st. Viimane isegi GRS.

Armo vist sõidab aktiivselt rallit? Kui ta seda loeb siis võiks kirjutada oma autost nats kuid ma ei taha veel otseselt kedagi tülitada kuna enne kui praegune sõiduk pole müüdud ei saa reaalselt osta.
Back to top
View user's profile Send private message
Jann77



Joined: 29 Apr 2008
Posts: 308

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Confused Fakt on see,et hea asi hea hinnaga ei seisa kaua,oodates ostjat.Nii on iga asjaga,selleks ei pea olema EVO.Olen jälginud siin ka Inglismaal pakutavaid isendeid aga sealgi,kallivõitu+ümberehitus.
Armot pole eriti näha küll siin talvistel võistlustel olnud.Ega see kasti sisu ka kohe nüüd puruks ei lähe,400-500nm vahel ikka välja kannatab,lihtsalt mõned osad seal sees on kuluvamad.Kui neid õigel ajal vahetada siis ...ainult sõidukaif Very Happy
Siit foorumist sa näed ju,kes kasutavad seda riistapuud kogu aeg sihipäraselt ja kes vähemning kes midagi oma auto juures teeb,peab tegema.Ja see ,et kusagile kivitäkked tulevad,no seda saab külavaheteepeal ka kriimuliseks,kui nats külg ees sõita....lihtsalt plekk ja värv on õhukesed.Oeh ,pikaksläks,sry Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Antti22



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 378

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Armo auto peaks üks korralikemaid olema ma usun. Ainuke võistlus kus ma seda näinud olen on olnud üks Tarbja võistlus eelmine aasta, kus ta oma tänavarehviga natuke jäärajal libistas. Ei ole tal minuteada isegi väikeseid pidureid, ehk siis kruusarehvi pole näinud, ega ka piiki.

Ja ma nägin et sa kirjutasid miski GRS, pigem ikka GSR ja kõik müügis olevad EVO 9-d on GSR-id reaalselt. GSR = tavaauto, teine variant on ainult RS = ralliauto toorik (puuduvad elektrilisad, konditsioneer ja tagumine aktiivdiffer.). On ka muidugi GT mis on nende kahe vahepealne, kuid eestis neid minuteada eriti ei liigu.
Back to top
View user's profile Send private message
HoCi



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 219
Location: Tartu

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Mina mingeid kastilendamisi jne küll ei põeks. Rain ja Antti ei oska lihtsalt sõita, sellepärast neil koguaeg midagi juhtub Very Happy Orig. jõuga tundus evo evo6 mulle küll suht pommikindel auto olevat(sellise autoga ei tohi lihtsalt rapsida). Miks ei peaks seda olema siis evo9. Sidur ja puksid on kuluosa ning sellepärast ostmata autot ei jätaks eales.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Armo auto on tõesti üks parimaid, mis pole avariides osalenud ning vähe võistelnud. Peale selle Tarbija ma hetkel rohkem ei teagi aga eks Armo räägib ise.

Muidu kasti asjadele vihjasin seetõttu, et sihtotstarbelisel kasutamisel mingi hetk peab siiski sünkrosid/muhve vahetama eeldatavasti. See , et Veiko sõitis enda autoga kui vanaema ja võistlemas ei käinud, siis tõesti ei pidanud ta midagi tegema Smile

Aga arvestama peab, et kui tõesti väga midagi remontima peab, siis alla 5000 krooni hakkama ei saa.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
evovii



Joined: 03 Dec 2007
Posts: 79
Location: Tln

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Veikost rääkides siis mõni mees ei peagi rapsima, et kiiresti sõita Wink
_________________
www.hondahooldus.ee - rehvivahetus Kadaka tee 5
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
evo9



Joined: 06 Apr 2010
Posts: 6

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 6:26 am    Post subject: Reply with quote

Tänud, pilt hakkab enamvähem kokku saama.

Selle GSR-i all pidasin silmas neid BBS velgede ja Bilstein vedrustusega versioone. Kuulutustes on kirjas "GSR26": http://www.auto24.ee/used/679611

Mis erinevus selle RS versiooni difrites on? Kas tal puudub ainult see seadistamise võimalus või veel midagi? Kas see hirm kallis pump just ainult seda teebki ja kui katki läheb mis siis neliveo skeemiga juhtub?
Back to top
View user's profile Send private message
ralliart



Joined: 14 Jan 2008
Posts: 463

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 7:55 am    Post subject: Reply with quote

GSR26 Võibolla on see eestlaste leiutatud varustus paketi nimi.Ei oskagi öelda.Igal maal omad versioonid.GT näiteks Rs tehnika GSR lisadega,vanematel evodel RS2 nimi.Usas on kõigil evodel RS tagasild.Inglismaal omad siseturu autod ja FQ

RS versioonil on tagasillas mehaaniline LSD differ.GSR versioonil AYC differ.
AYC ja S-AYC jagavad jõudu tagaratastele kurvides läbi pumba ja sensorite.
ACD tähendab aktiivne kesk diferentsiaal, mida juhib pump ja saab seadistada nupust asfalt, lumi, kruus ja mis on olemas kõigl IX-tel.
AYC ja ACD töötavad ühe pumba all.Kui pump ei toimi siis midagi ta ei lõhu,niisama sõites ei saa midagi aru.
Näiteks tagasipööret või kannakat tehes kergem ratas veab.Kolm ACD tulukest läheb põlema armatuuris kui pump ei toimeta.Ja viga ei pruugi kohe pumbas olla.Seda mõjutavad paljud andurid.Pumpa varuosadena ei müüda, ainult komplektselt.Ahjaa seda ka,meie turu RS on viie käiguline ka.
Soovitaks need saated läbi vaadata:http://www.youtube.com/watch?v=RJJHeQhip0s
http://www.youtube.com/watch?v=DlXiRoIqGpU
Back to top
View user's profile Send private message
Armo



Joined: 05 Dec 2007
Posts: 64

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 9:11 am    Post subject: ohoo Reply with quote

Tere, tere

Kus siin on juttu.
GSR26 oli jah BBS-i velje ja Bilsteini amordiga ning sellega ka nende erinevus piirdub.
Minu omatav auto on siis GSR25 ehk enkei veljega. Ilmselt jah Raini jutt, et kui sa hakkad teda eesmärgi kohaselt kasutama siis pead arvestama suurema kulumisega.Lohutuseks niipalju, et ega ei olegi olemas sellist autot kuhu võid sisse istuda ja ainult talda anda ilma midagi parandamata.
Käigukasti kulumise kohalt nii palju, et kui käiku vahetades ikka sidurit kasutada korralikult ja ennem siduri päästmist peaks ka käik sees olema.
Niisiis mis ma öelda tahtsin on see, et käigukasti kohalt ma ei muretseks. Küll jah sidur on tehase poolt meelega tehtud ilmselt kõige nõrgem osa veoskeemis, et seda vahetada kõige odavam. Minul on ta vahetatud puhtalt sportlikust huvist. Proovisin ralliarti sidurit vahepeal sisse(tavasõidul harukordselt ebamugav asi) (kiirel sõidul midagi paremat ei tea).
Hooldused on enda autol tehtud enam-vähem 7-8 tuhande kilomeetri tagant. Nii ka tehas soovitab, et õlivahetused võiksid olla 7500 tagant. Käigukasti õli soovitab tehas vahetada 60 tuhande järelt. Minul on ta juba vist 3 või 4-jas kord vahetatud. Ahjah autol läbisõitu tänaseks 58 tuhat.
Vahetatud on esiamordid korra ja uued on garantiiga juba tellitud. Meie teed on lihtsalt sellised. Samas on vahetatud olude sunnil ka differentsiaalipump, vargad arvasid, et mulle seda vaja ei ole. Igal juhul on autol all uus pump ja sõitnud on ta peale seda ca 15 tuhat km-i. Vahetatud on ka hammasrihm koos rullikutega.
Nipet-näpet on veel tehtud aga jutt läheks hirmus pikaks kui kogu elulugu ära rääkida.

P.S.ahjah lõppu evo müügi reklaamlause: KRUUSAL POLE KÄINUD:))))
Seda viimast nüüd ei tasu uskuda.
Back to top
View user's profile Send private message
popwar



Joined: 27 Oct 2009
Posts: 5

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 9:50 am    Post subject: Reply with quote

See peaks olema avariivaba, vähemalt LKF ei anna üles kui osalenut, hind on küll kõrgem kui kirjutasid piiriks, ent nagu ennist siin kõik on maininud, siis korralik masin maksabki rohkem raha.
http://www.auto24.ee/used/528767
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

popwar wrote:
See peaks olema avariivaba, vähemalt LKF ei anna üles kui osalenut, hind on küll kõrgem kui kirjutasid piiriks, ent nagu ennist siin kõik on maininud, siis korralik masin maksabki rohkem raha.
http://www.auto24.ee/used/528767

See on korduvalt pauke saanud, lihtsalt pole kindlustuse rahade eest remonditud Smile Maha muidugi pole kantud nii et võibolla väga hull pole, tasub oma silmaga vaatama minna.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    EVONET Forum Index -> Vaba teema All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 1 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group