EVONET Forum Index EVONET
Mitsubishi EVO foorum, kuid teretulnud ka teised nelivedused.
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

EVO X RS
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    EVONET Forum Index -> EVO uudised
View previous topic :: View next topic  
Author Message
CN9A_GSR



Joined: 16 Jan 2008
Posts: 199

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 8:06 am    Post subject: EVO X RS Reply with quote

Selline pilt siis tehtud eile Paldiskis.
2 tutikat Evo 10 RS mudelit.

Lähevad Lätimaale.

deeeem..... Mad

_________________
Jaapani autode oksjonid
https://japaneseusedcars-motogate.ajes.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Rainer



Joined: 13 Dec 2007
Posts: 33
Location: Tartu

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Oled sa kindel, et Lätti? Meile on ka tellitud üks punane ja valge, mis kohe kohe peaks kohale jõudma ehk on need samad?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Rainer wrote:
Oled sa kindel, et Lätti? Meile on ka tellitud üks punane ja valge, mis kohe kohe peaks kohale jõudma ehk on need samad?

See punane eespool paistab ka RS olevat jah , nii et siin pildil on neid ju kokku 3 praegu.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilverGTi



Joined: 25 Dec 2007
Posts: 15

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 9:58 am    Post subject: Reply with quote

aga mis RSil ja tavalisel vahet on? Rsil 360 hp tavalise 300 asemel? + veel muu veermik ja vedrustus?
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 10:17 am    Post subject: Reply with quote

SilverGTi wrote:
aga mis RSil ja tavalisel vahet on? Rsil 360 hp tavalise 300 asemel? + veel muu veermik ja vedrustus?

Hobujõudu ikka sama 295. Vahed peaksid olema järgmised:
* käigukast 5käiguline manual vs GSR 6 käiguline manual või SST automaat.
* Puuduvad elektriaknad, konditsioneer
* Istmed täiesti tavalised tugitoolid vs GSR Recarod
* Ei ole kindel aga peaks olema ka uuel tagumine differ LSD ?
* Ei ole valuvelgi
* Peeglid ja ukselingid mustad vs GSR kerevärvi

RS siis mõeldud rallitoorikuna ehk puudub üleliinge luksus, mis niikuinii rallikate puhul eemaldatakse.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
CN9A_GSR



Joined: 16 Jan 2008
Posts: 199

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Oled sa kindel, et Lätti? Meile on ka tellitud üks punane ja valge, mis kohe kohe peaks kohale jõudma ehk on need samad?


Paberite järgi lähevad Lätimaale. Skandi Auto.

Soome suur evo spets räägib :
Quote:
Uusi Lancer Evolution X on luokiteltu 1.7.2008. Luokitus koskee vain RS-versiota. Muista malleista, esim. GSR M/T (USA tai General Export) ei kilpailukelpoista versiota pysty rakentamaan. Autojen koreissa on eroja, jotka ovat FIA:n tiedossa ja rungonnumeron kautta se ei myöskään tule olemaan FIA-hyväksytty.
Racing-dealereillamme (RRE Sports, PrintSport, PKA-RallyService) on luokitustodistus, N-ryhmän osien (mkl. VO-osat) listat , joten he voivat jo nyt palvella Teitä. Ensimmäinen BaseCar on nähtävissä Neste Rally Finlandin Rally Expossa.
Perusasiat pähkinäkuoressa:
- pituus kasvanut vain 5 mm (ei 15 kuten aikaisemmin kerrottu), leveys kasvanut 40 mm.
- painonjakauma on 5 % enemmän takapainoinen kuin Evolution IX:ssä ja uuden korirakenteen ansiosta auton suurin massa on keskemmällä. Akku ja 15 litran vesisäiliö sijoitettu takaistuimen taakse auton keskelle. Kaikkiaan tuloksena tasapainoisempi kokonaisuus
- kori on huomattavasti jäykempi kuin edeltäjänsä; vääntöjäykkyys + 39%, taivutusjäykkyys + 64 %
- aerodynamiikka on parempi kuin aikaisemmissa malleissa
- moottoritilan jäähdystä on parannettu suurempien ilmanottoaukkojen kautta sekä etulokasuojiin asennettujen poistoventtiilien avulla
- moottori antaa enemmmän tehoa ja laajemman alueen uuden kevyemmän turbon ja molempien nokkien säädön kautta.Ensimmäiset tehot 32mm kuristimella näyttävät 235 kW (320 hv) lukemia. Säätötyö on vielä alkuvaiheessa., koska väylätekniikan kautta ECU saa paljon enemmän tietoa moottorista kuin aiemmin. IC vesiruisku 15 litran säiliöllä
- moottorin sisäiset massat edeltäjäänsä pienemmät, koska tasapaino-akseista on luovuttu. Mm. kiertokanget ja männät edeltäjiään kevyemmät, joten kone kiertää rivakammin
- etujousitus on käytännössä sama kuin Ysissä, takajousitus on uusi. Takana edelleen lisää joustovaraa
- jokaisessa pyörässä jarrupaineanturi + 1 jarrupääsylinterissä, joten keskilukon säätökartan tarkempi säätö mahdollinen
- VO-luokituksina saatavissa Brembon sora- ja asfalttijarrut, jarrutehostimen korvausosa, kumit, moottorin alumiinikorvakkeet, etuiskareiden alumiiniset yläpäät, kytkinlevy+paineasetelma, tiukempi etu- ja takalukko, suorakytkentävaihteisto, eri kokoisia vakaajia eteen/taakse, hydraulinen käsijarru, ilmanotto katolle jne. Pyrimme saamaan osat näytille Rally Expoon
- autot toimitetaan Racing Dealereiden kautta asiakkaille sisältäen tullin ja ALV:n sekä N-ryhmän kitin. Kit sisältää kumit, kytkinosat , etulukon sekä turbon kuristimen yhteyteen tulevan luokitellun Air Suction -putken, jotta asiakkaamme välttyvät "hässäköiltä".
Auton hinta KITILLÄ ja ALVILLA on 37.000 €. Kit sisältää alustan ja mottorin/ vaihteiston kovemmat kumit, Ralliart- etulukon ja kytkinpaketin. (ALV 0 hinta 30 327 €)


Terveisin
Pekka Koski


Ehk siis ainult RS mudeliga saab N rühmas sõita.GSR-iga ei saa isegi kui on Euroopa mudel ja Eestist ametlikult poest ostetud.
Pekka Koski telefoni nr saab minu käest kui keegi soovib esimese 10-ne ralliks ehitada. Laughing
_________________
Jaapani autode oksjonid
https://japaneseusedcars-motogate.ajes.com/
Back to top
View user's profile Send private message
SilverGTi



Joined: 25 Dec 2007
Posts: 15

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

aa ok, aga seal Top Gearis sõideti ka mingi 360hp versiooniga, et kas seda juba poest saada v lihtsalt mingi ralliart pakett?
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

SilverGTi wrote:
aa ok, aga seal Top Gearis sõideti ka mingi 360hp versiooniga, et kas seda juba poest saada v lihtsalt mingi ralliart pakett?

See oli FQ360 ja need on erimudelid (FQ320, 340, 360 ), mis saadaval ainult Inglismaal. Evo 9 ja 8 puhul olid need samuti olemas. Siis oli ka FQ400 olemas, millega rajal Lamborghinit kummitati , kuid samas oli sellega tänaval jube ebameeldiv sõita.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zarvik



Joined: 02 Mar 2008
Posts: 26
Location: Harjumaa

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

Rain wrote:
SilverGTi wrote:
aga mis RSil ja tavalisel vahet on? Rsil 360 hp tavalise 300 asemel? + veel muu veermik ja vedrustus?

Hobujõudu ikka sama 295. Vahed peaksid olema järgmised:
* käigukast 5käiguline manual vs GSR 6 käiguline manual või SST automaat.
* Puuduvad elektriaknad, konditsioneer
* Istmed täiesti tavalised tugitoolid vs GSR Recarod
* Ei ole kindel aga peaks olema ka uuel tagumine differ LSD ?
* Ei ole valuvelgi
* Peeglid ja ukselingid mustad vs GSR kerevärvi

RS siis mõeldud rallitoorikuna ehk puudub üleliinge luksus, mis niikuinii rallikate puhul eemaldatakse.


6 käigulist manuaali ei ole kümnel olemas - ajad ehk segamini GSR SST-ga.
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="Zarvik6 käigulist manuaali ei ole kümnel olemas - ajad ehk segamini GSR SST-ga.[/quote]
Eeldasin, et GSR manualiga on 6 käiguline aga järelikult siis mitte.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rainer



Joined: 13 Dec 2007
Posts: 33
Location: Tartu

PostPosted: Thu Aug 21, 2008 4:12 pm    Post subject: Reply with quote

Eesti RS id ka kohal, arvan, et need on seal samas pundis.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
marauder



Joined: 31 Aug 2008
Posts: 61
Location: Kuressaare

PostPosted: Sun Aug 31, 2008 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Mida kujutab endast SST automaat käigukast?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Antti22



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 378

PostPosted: Sun Aug 31, 2008 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

järjestiklülitusega käigukast nagu ikka need on. ilma sidurita ja vahetad käike labadega.
Back to top
View user's profile Send private message
marauder



Joined: 31 Aug 2008
Posts: 61
Location: Kuressaare

PostPosted: Sun Aug 31, 2008 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

Pömst nagu ikka automaat? aga saad vahetada ka labadega?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Antti22



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 378

PostPosted: Sun Aug 31, 2008 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

põhimõtteliselt nagu ikka manuaal, lihtsalt ilma sidurita. Pärisautomaatreziim puudub vist?

süsteem on ala nagu VW DSG käigukastid, kahe automaat siduriga siis.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    EVONET Forum Index -> EVO uudised All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group