EVONET Forum Index EVONET
Mitsubishi EVO foorum, kuid teretulnud ka teised nelivedused.
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

CT9A 2005 Evolution IX

 
Post new topic   Reply to topic    EVONET Forum Index -> Informatsioon
View previous topic :: View next topic  
Author Message
admin
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 10

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 11:12 am    Post subject: CT9A 2005 Evolution IX Reply with quote

Evolution 9 tootmine sai alguse 2005 aasta kevadel. Evolution 9 ehitati Evolution 8 MR põhjale ning oli esimene, mis kasutas MIVEC tehnoloogiaga mootorit (variable cam timing), tootes 280 hp ja 355 Nm, kuigi mitteametlikud andmed ütlevad, et tegelik võimsus oli märgatavalt suurem. Kõik muud detailid EVO 8 MR'ist säilisid nagu alumiiniumist katus, Bilsteini vedrustus, 6 käiguline kast ( RS puhul valikuna ).

EVO 9 oli ka esimene EVO, mida toodeti GT varustusastmes. GT vahetas välja endise RS2 ning asetseb minimaalse RS ja täisvarustuses GSR mudelite vahel.

Kosmeetilised muudatused puudutasid minimaalselt esistanget ning difuusor lisato tagastangele.

Esimest korda ajaloo jooksul oli võimalik EVO 9 saada ka universaalina. Kuigi seda ainult Jaapani turul.

Tootmise algus: Feb 2005
Toodetud tk: 5000
Pikkus [mm]: 4490
Kõrgus [mm]: 1450
Laius [mm]: 1770
GSR kaal [kg]: 1410
GT kaal [kg]: 1390
RS kaal [kg]: 1320
Kerekood: CT9A
Mootori kubatuur: 1997
Sil. läbimõõt ja kolvikäik: 85.0 x 88.0
Surveaste: 8.8:1
Võimsus [hp]: 280 [eeldatavasti üle 300]
Pöördemoment [Nm]: 355Nm@3500 rpm
Pihustite suurus [cc]: 560
0-100 km/h: 5.7 sekundit
Lõppkiirus [km/h]: 250
Kütusekulu: 10,6 l/100km
Kütusepaak [GSR/GT/RS]: 55/55/50 Liitrit
Käigukast: 5 või 6 käiguline manuaal
Active Yaw Control [AYC]: JAH
Active Center Dif [ACD]: JAH
Käigukasti ülekanded:
1 [GSR/GT+RS]: 2.909/2.785
2 [GSR/GT+RS]: 1.944/1.950
3 [GSR/GT+RS]: 1.434/1.444
4 [GSR/GT+RS]: 1.100/1.096
5 [GSR/GT+RS]: 0.868/0.761
6 [GSR/GT+RS]: 0.693/NA
Tagurpidi [GSR5/GT+RS]: 2.707/3.416
Peaülekanne [GSR/GT+RS]: 4.583/4.529



Copyright: http://www.lancerregister.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kulno



Joined: 04 Dec 2007
Posts: 222
Location: Tallinn

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Mis vahe on IX ja VIII mootoritel? Euroopas müüdavatel VIII-l on kirjade järgi 195kw, aga IX-l 206kw. Samas siin teema all on kirjas IX kiirendus 0...100 5.7s ja VIII-l 0...60mph 4.5s
Kumb euroopa GSR mudel siis tegelikult kiirem on 0...100km/h?
Nagu ma aru saan, siis VIII on IX-st 30kg kergem ja väänet on ka rohkem just VIII-l .....
Oskab keegi nende vahet kommenteerida ka? Smile
_________________
EVO IX - 1/4 mile 12.5sek
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 5:44 pm    Post subject: Reply with quote

IX on juba uue seeria MIVEC mootoriga nii et vahe peaks ikka olema. Ametlikud hobujõu numbrid peaksid ka samad olema, 206kw aga IX on väidetavalt tegelikult võimsam kõigist teistest Evodest.

Et siis peaks olema kiirem IX.
kulno wrote:
Mis vahe on IX ja VIII mootoritel? Euroopas müüdavatel VIII-l on kirjade järgi 195kw, aga IX-l 206kw. Samas siin teema all on kirjas IX kiirendus 0...100 5.7s ja VIII-l 0...60mph 4.5s
Kumb euroopa GSR mudel siis tegelikult kiirem on 0...100km/h?
Nagu ma aru saan, siis VIII on IX-st 30kg kergem ja väänet on ka rohkem just VIII-l .....
Oskab keegi nende vahet kommenteerida ka? Smile

_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
peep



Joined: 02 Dec 2007
Posts: 71

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

MIVEC ja suurem turbo + veel mõned väiksemad muudatused. Võimsus sõltub ilmselt, millisele turule on andmed antud aga baasmudelitest on IX kõige võimsam.

Siin on nautuke juttu ka erinevustest.
Back to top
View user's profile Send private message
Tamar



Joined: 18 Jan 2010
Posts: 37

PostPosted: Mon Jun 02, 2014 10:43 am    Post subject: Reply with quote

Kas keegi oskaks mulle detailselt tutvustada evo 9 RS mudelit?
Back to top
View user's profile Send private message
Rain
Site Admin


Joined: 16 Nov 2007
Posts: 726

PostPosted: Fri Jun 06, 2014 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Tamar wrote:
Kas keegi oskaks mulle detailselt tutvustada evo 9 RS mudelit?

Mida sa detailide all silmas pead?
9 RS on 5-käiguline, teise turboga ja väikese tagadiffriga kui võrrelda tavalise 9 GSR-ga. Välimuselt oleksid siis mustad peeglid ja ukselingid, kui tavaliselt GSR/MR puhul on need auto värvi.

9 RS eelised GSR või MR ees kiiresti sõidul on mehaanilise tagadiffri vastupidavus ning kaal. GSR aktiivne tagadiffer on tegelikult ka väga hea aga vastupidavus ja kallidus kiiresti sõidul ei ole kõikse paremad.
Tänaval sõites pole küll vajadust RS järgi.
_________________
EVO 9 RS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ralliart



Joined: 14 Jan 2008
Posts: 463

PostPosted: Fri Jun 06, 2014 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

RS jah tulnud sõltuvalt tellimusele ja kuhu turule. Korvistmetega ja ilma. Mõnel AC, mõnel elektri aken ja brembod jne.
Back to top
View user's profile Send private message
Tamar



Joined: 18 Jan 2010
Posts: 37

PostPosted: Tue Oct 25, 2016 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Parem hilja kui mitte kunagi Laughing Ma nüüd avastasin et siin on 2 aastat tagasi vestlus pooleli jäänud Very Happy. Ma mõtlesin jah selle küsimuse all rohkem jõuülekannet ehk diffreid ja käigukasti. Aga vahepeal on mulle midagi palju huvitavamat silma jäänud, aga kahjuks tehnilist infot suht vähe. Mobile.de keskkonnas on üks eksemplar müüa roppkalli hinnaga, aga googeldades leian ma ainult Poola foorumeid ja Poola keelt koolis ei õpetatud Laughing Nii palju kui kuulutusest välja võib lugeda siis kokku on neid toodetud 10tk, 0-100km/h-3,8sek. Panen siia ka wikipedia lingi. Seal on FQ asemel märgitud GT mudeli nimeks. Noh jah, vikipedia on paraku selline koht kuhu iga inimene võib midagi kirjutada, seega ei teagi.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution#EVO_IX

LINK:https://www.mobile.de/ru/%25D0%2590%25D0%25B2%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25B1%25D0%25B8%25D0%25BB%25D1%258C/Mitsubishi-Lancer-Evolution-IX-GT400-EXTREME/vhc:car/pg:vipcar/226579683.html
Back to top
View user's profile Send private message
ralliart



Joined: 14 Jan 2008
Posts: 463

PostPosted: Wed Oct 26, 2016 10:44 am    Post subject: Reply with quote

IX GT on Jaapani siseturu auto, gsr luksusega ja rs tehnikaga.
Poola versioonidest pole veel kuulnud
Back to top
View user's profile Send private message
Tamar



Joined: 18 Jan 2010
Posts: 37

PostPosted: Wed Oct 26, 2016 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

Huvitav, ma lugesin enda postituse igaks juhuks veel 2 korda läbi ja ei suutnud ma leida kohta kus ma mainiks "poola versiooni" kohta midagi…. Rolling Eyes aga et kaheti ei mõistetaks siis kirjutan nüüd uuesti. Infot konkreetse mudeli kohta googeldades tuleb keeltes, millele ma isegi liigitust anda ei oska ja sellel põhjusel kirjutasin siia, et kas keegi on kursis sellise eksemplariga. Lihtsalt jubedalt hakkas huvitama.
Back to top
View user's profile Send private message
ralliart



Joined: 14 Jan 2008
Posts: 463

PostPosted: Wed Oct 26, 2016 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

Niipalju kui ma midagi tõlkida üritasin, siis sain nii palju aru, et MMC Poola osakond lasi need autod teha Poola ametlikul mitsu partneril GT AUTOl.
Ühesõnaga sama mida tegi RALLIART UK FQ mudelitega.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    EVONET Forum Index -> Informatsioon All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group